MOMI Academy je originální startující projekt v oblasti "fitness", jehož hlavním cílem je zkvalitnění života pomocí pohybu tím, že klient dostane program na míru, na jehož sestavení se podílí nejen trenér a fyzioterapeut, ale také ortoped nebo dokonce psycholog. Další částí projektu je především na sociálních sítích šířit určitou evidence-based "osvětu" o pohybu a jeho pozitivním vlivu na zdraví a kvalitu života.
Se zakladatelem projektu Petrem jsme se shodli, že hlavní message, kterou logo musí vyzařovat je profesionalita, protože klient musí jasně na první dobrou vědět, že je v péči profíků, kteří k práci přistupují vědecky a nejedná se jenom o "bro-science", kterou lze poslední dobou sledovat v oblasti cvičení.
Do loga jsem se snažil zakomponovat co nejvíc tradičních prvků, aby firma působila důvěryhodně a o něco starší, než ve skutečnosti je a rozhodl jsem se dát mnohem větší důraz na část "Academy", protože i když hlavním prvkem zde bezpochyby je pohyb, stylizace do nějaké instituce atp. mi přišla dost odlišná a originální oproti konkurenci.

Může se Vám také líbit

Back to Top